Bij schoonmaakbedrijven draait
alles om de kwaliteit van het geleverde werk.
Wij hebben
rayonleiders werkzaam die veel op de werkvloer te vinden zijn om de
problemen sneller te signaleren en de kwaliteit controle te
handhaven.
Bij de panden waar wij dagelijks schoonmaken,
wordt minimaal eenmaal per kwartaal een uitgebreid controlerapport
gemaakt. Dit rapport wordt met het uitvoerend personeel besproken.
Indien er dingen niet in orde zijn, wordt er een vervolgafspraak
gemaakt voor een hercontrole. Deze controle vindt binnen tien
werkdagen plaats. De ervaring leert dat het pand er na de
uitgebreide controle weer spic en span uitziet.
Naast het
uitvoeren van controles zijn rayonmanagers tevens verantwoordelijk
voor een regelmatig contact met de opdrachtgever. Door met elkaar in
contact te blijven, kunnen wij tijdig inspringen op vragen of
opmerkingen van de opdrachtgever.
MATERIAAL EN
MACHINES
Amez Facility Services maakt gebruik van
moderne apparatuur voor het uitvoeren van diverse werkzaamheden. Om
ons personeel zo goed mogelijk te ondersteunen, investeren wij
regelmatig in nieuwe apparatuur. Dit varieert van de aanschaf van
een nieuwe hogedruk-unit tot een schrobzuigmachine voor het
onderhoud van diverse.