Bij Amez Facility Services heeft u van prijsopgave tot de oplevering te maken met
één aanspreekpunt. Afspraak is afspraak, wij zijn goed bereikbaar en
zullen snel reactie geven op uw vragen en/of opmerkingen. Naast het
leveren van hoge kwaliteit, streeft Amez Facility Services naar een prettig
schoonmaakproces om u volledig te ontzorgen, dit doen wij door
middel van een goede voorbereiding, persoonlijke, transparante en
eerlijke benadering.
Kwaliteit, een scherp oog voor details,
goede service en een passend advies zijn zaken die Amez Facility Services kenmerken.
Een vakbekwaam team van vaste medewerkers en een uitgebreid netwerk
aan vaste onderaannemers levert altijd een eindresultaat dat
naadloos aansluit op uw persoonlijke service wensen.
OPNAME / PRIJSOPGAVE
Na een eerste opname van de
werkzaamheden maken wij voor u een duidelijke, transparante scherpe
offerte. In de offerte staat duidelijk wat er opgenomen is en wat de
kosten per onderdeel zijn. In deze fase zullen wij u adviseren over
de schoonmaakmethode, de schoonmaakfrequentie, het materiaalgebruik
en mogelijk over verbeteringen en/of besparingen.
Een vooraf
gemaakte prijsafspraak betekent voor ons een vaste prijs, zonder
verrassingen. Wij gebruiken onze ervaring om u te wijzen op
"vergeten" onderdelen, zodat onaangename kosten zoveel mogelijk
worden vermeden. Wij kunnen u in deze fase ook advies geven over
door uzelf uit te voeren schoonmaakwerkzaamheden
VOORBEREIDING
Wij begeleiden en adviseren u in deze
fase en leggen dit vast zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.
Wij maken een duidelijke en haalbare planning, afgestemd op uw
budget en uw wensen.
Wij verwerken de opgenomen informatie in
een conceptprogramma. Hierin beschrijven we de frequentie van het
schoonmaakonderhoud, de schoon te maken onderdelen en eventueel
extra gewenste werkzaamheden zoals glasbewassing, vloerreiniging
en/of andere werkzaamheden.
Het conceptprogramma zal ook bestaan
uit een reële tijdsindicatie van de schoonmaakwerkzaamheden. Dit
conceptprogramma zal na goedkeuring door u worden omgezet in een
definitief werkprogramma. Wij stellen het op prijs het werkprogramma
minstens jaarlijks te evalueren, zodat we kunnen inspelen op
eventuele uw veranderde schoonmaakwensen.
UITVOERING
Tijdens het schoonmaakproces houden wij goed en
duidelijk contact, persoonlijk of per mail. U wordt op de hoogte
gehouden van de planning /schoonmaakschema en de laatste afstemming
van de uit te voeren werkzaamheden, afgestemd op uw behoefte.
De
werkzaamheden worden uitgevoerd door vaste en betrouwbare
medewerkers van Amez Facility Services. Alle werkzaamheden worden
gecontroleerd door onze rayonleiders. Indien zich onverhoopt
klachten voordoen en/of er onduidelijkheden zijn, dan kunt u dit
melden aan de rayonleider, telefonisch, via WhatsApp of via het
klachtenformulier op deze
website